loading...
زومیت
AMIR بازدید : 63 چهارشنبه 13 آبان 1394 نظرات (0)

ویوو ایکس 6

در حالی که انتظار می‌رود ویوو امروز گوشی جدید خود با نام Xplay 5S را معرفی کند، این شرکت از فرصت استفاده کرده و پوستری تبلیغاتی از از فبلت ایکس ۶ خود منتشر کرده که نشان از معرفی زود هنگام این گوشی بسیار قدرتمند دارد. از طرفی شایعات خبر از حافظه مجزای یک گیگابایتی برای پردازنده گرافیکی این فبلت می‌دهند.

SAMAN بازدید : 61 چهارشنبه 13 آبان 1394 نظرات (0)

اینترنت موبایلی

با توجه به راه اندازی شبکه‌های 3G و 4G توسط ایرانسل و همراه اول در سال گذشته،‌ تعداد کاربران اینترنت موبایل ایران در طول سال‌های ۹۲ تا ۹۴ بیش از سه برابر رشد داشته است.

SAMAN بازدید : 74 چهارشنبه 13 آبان 1394 نظرات (0)

نکسوس 6 پی

هفته‌ی گذشته فردی در یوتیوب ویدیویی منتشر کرد که نشان می‌داد نکسوس ۶ پی به راحتی خم می‌شود. افراد بسیاری ایراداتی به کار او وارد کردند از جمله این که ترک خوردن صفحه نمایش باعث از بین رفتن مقاومت گوشی شده است اما این بار همان فرد تصمیم به تکرار آزمایش خود بر روی نکسوس ۶ پی گرفته است که در ادامه می‌توانید نتیجه آن را تماشا کنید.

SAMAN بازدید : 63 چهارشنبه 13 آبان 1394 نظرات (0)

گوشی های دست دوم

آیا تا به حال  از قیمت موبایل و گوشی های دست دوم آن هم توسط یک مرجع معتبر اطلاع داشته اید؟ وبلاگ شیپور برای اولین بار فهرست کامل و جامعی از قیمت گوشی‌های دست دوم منتشر کرده است که می توانید آن را هر ماه در این وبلاگ دنبال کنید. برای اطلاع از قیمت گوشی‌های دست دوم در آبان ماه با ما همراه باشید.

AMIR بازدید : 53 چهارشنبه 13 آبان 1394 نظرات (0)

 

آیفون 6 اس

تحلیل‌گر معتبر موسسه KGI، مینگ چی کو، در یادداشت جدید خود پیش‌بینی‌های در مورد اپل و آيفون‌های این شرکت در سال ۲۰۱۶ کرده است. او در این یادداشت گفته که اپل همچنان در حال کار بر روی آیفون ۴ اینچی بوده و آيفون ۷ پلاس را به ۳ گیگابایت رم مجهز خواهد کرد.

SAMAN بازدید : 47 سه شنبه 12 آبان 1394 نظرات (0)

گلکسی اس 6

 

روز گذشته شایعه شد که گلکسی اس 7 به سنسور ۲۳ مگاپیکسلی ساخت سونی مجهز می‌شود و امروز اطلاعات جدیدی در این باره منتشر شده که خلاف شایعه قبلی را نشان می‌دهد.

SAMAN بازدید : 46 سه شنبه 12 آبان 1394 نظرات (0)

برنامه‌ی شیائومی برای حضور در آفریقا

 

شرکت مطرح شیائومی در نظر دارد در ماه نوامبر برای اولین بار و به طور رسمی وارد بازار فناوری قاره‌ی آفریقا شود. آفریقای جنوبی، نیجریه و کنیا اولین کشورهای آفریقایی هستند که خواهند توانست از محصولات غول فناوری کشور چین استفاده کنند.

SAMAN بازدید : 34 دوشنبه 11 آبان 1394 نظرات (0)

آنر هواوی

 

محصولات سری آنر هواوی جزو پرطرفدارترین و پرفروش‌ترین گوشی‌های این کمپانی چینی هستند که طی سال‌های اخیر نسل‌های جدیدی از آنها نیز معرفی شده است. این غول چینی اعلام کرده بهمن سال جاری گوشی‌های منتخب سری آنر بروزرسانی اندروید ۶ مارشمالو را دریافت خواهند کرد. با زومیت همراه باشید.

SAMAN بازدید : 55 دوشنبه 11 آبان 1394 نظرات (1)

نکسوس 6 پی

 

آمار جدید منتشر شده نشان از علاقه‌‌ی زیاد دارندگان نکسوس‌های قدیمی به خرید نسل جدید گوشی‌های هوشمند گوگل دارند. این توجهات به قدری زیاد بوده است که نکسوس ۶ پی از زمان عرضه، خود را به عنوان یکی از پرچمداران دنیای اندروید معرفی کرده است. با زومیت همراه باشید.

SAMAN بازدید : 52 دوشنبه 11 آبان 1394 نظرات (0)

گلکسی اس 6

 

شایعات گذشته خبر از حسگری ۲۰ مگاپیکسلی ساخت خود سامسونگ برای گوشی گلکسی اس ۷ می‌دادند اما به نظر می‌رسد این شرکت در حال مذاکره با سونی برای استفاده از حسگر ۲۳ مگاپیکسلی اکسپریا زد ۵ است. این در حالی است که سونی اعلام کرده بود این حسگر مختص سری اکسپریا خود خواهد بود.

SAMAN بازدید : 70 دوشنبه 11 آبان 1394 نظرات (0)

اکسپریا زد 5 سونی

 

اکسپریا زد ۵، پرچمدار امسال سونی است که نگاه مدیران و سرمایه گذاران این کمپانی به آن دوخته شده است. سونی تمام تلاش خود را بکار گرفته تا این بار  نه تنها رضایت علاقمندان سینه چاک خود را جلب کند، بلکه دیگر کاربران موجود در پلتفرم اندروید را نیز جذب محصول کند. اگر مایل هستید تا با نسل پنجم از پرچمدار اکسپریا آشنا شوید بررسی ویدیویی زومیت را از دست ندهید.

AMIR بازدید : 44 دوشنبه 11 آبان 1394 نظرات (0)

اپلیکیشن reflexion

 

وان پلاس که به تازگی گوشی خوش‌قیمت و قدرتمند خود را معرفی کرده، قصد دارد به تمام دنیا نشان دهد که فقط سازنده‌ی گوشی‌های موبایل نیست و در این راستا اقدام به انتشار اولین اپلیکیشن خود برای اندروید و iOS کرده است. با زومیت همراه باشید.

 

AMIR بازدید : 70 دوشنبه 11 آبان 1394 نظرات (0)

 

برنامه های ویندوز

 

در حالی که بسیاری از طرفداران افراطی سیستم‌عامل‌هایی چون لینوکس تمایل دارند از برنامه‌های ویژه‌ی اکوسیستم خود استفاده کنند، ولی گاهی هم پیش می‌آید که نیازمند اجرای بسته‌های نرم‌افزاری چون آفیس یا حتی برخی از بازی‌ها باشند که با لینوکس سازگاری ندارند. اینجاست که ابزارهایی چون WINE و CrossOver به کمک شما می‌آیند.

 

AMIR بازدید : 50 دوشنبه 11 آبان 1394 نظرات (0)

video calling apps

 

به لطف پیشرفته‌تر شدن ارتباطات آنلاین در سرتاسر دنیا، تماس‌های ویدیویی در حال تبدیل شدن به یکی از رایج‌ترین راه‌های تماس‌ هستند و روزی که تماس صوتی، به طور کامل جای خود را به تماس‌های ویدیویی بدهد چندان دور از ذهن نیست. برای آشنایی با ۵ اپلیکیشن برتر در این زمینه، با زوم‌اپ همراه باشید

 

 

AMIR بازدید : 46 دوشنبه 11 آبان 1394 نظرات (0)

اکسپریا زد 5

 

با بروزرسانی اندروید ۶ برای گوشی اکسپریا زد ۵، حالت استامینا که مصرف انرژی را مدیریت می‌کند، در این گوشی بهبود می‌یابد تا طول عمر باتری پرچمداران سری زد ۵ سونی افزایش یابد.

 

AMIR بازدید : 77 یکشنبه 10 آبان 1394 نظرات (0)
تقاب اندروید 6 و ios 9

 

زمان زیادی از معرفی نسخه‌ی نهایی اندروید ۶ و iOS 9 نمی‌گذرد؛ آخرین نسخه از محبوب‌ترین سیستم‌های عامل مورد استفاده در تبلت‌ها و گوشی‌های هوشمند، که حالا انتخاب یکی از آن‌ها به عنوان سیستم عامل سخت‌تر نیز شده است. در این مقاله دو سیستم‌عامل قدرتمند بازار را با هم مقایسه می کنیم. با زومیت همراه باشید.

 

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 85
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 33
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 62
  • بازدید ماه : 62
  • بازدید سال : 1,358
  • بازدید کلی : 13,247