loading...
زومیت
AMIR بازدید : 61 چهارشنبه 13 آبان 1394 نظرات (0)

آلومینیوم شفاف

دانشمندان هر روز مرزهای جدیدی از دانش را درنوردیده و به رویا‌های انسان رنگ واقعیت می‌بخشند. براساس آخرین اطلاعات منتشر شده دانشمندان در آزمایشگاه تحقیقاتی نیروی دریایی آمریکا موفق شده‌اند تا آلومینیوم شفاف تولید کنند.

SAMAN بازدید : 55 چهارشنبه 13 آبان 1394 نظرات (0)

گو پرو Hero4 Session

کمپانی C&A که تولید دوربین‌های موسوم به Polaroid Cube را برعهده دارد، دادخواستی را بر علیه گو پرو به دادگاه ارائه کرده و مدعی شده که دوربین Hero4 Session گوپرو امتیاز پتنت طراحی ثبت شده برای این کمپانی را نقض کرده است.

SAMAN بازدید : 58 چهارشنبه 13 آبان 1394 نظرات (0)

هواپیمای C919 چینی

روز دوشنبه چینی‌ها با برگزاری مراسمی در فرودگاه بین المللی پودونگ شانگهای، اولین هواپیمای مسافربری خود را معرفی کردند. این هواپیما که C919 نام دارد توسط کمپانی COMAC طراحی و توسعه یافته است.

SAMAN بازدید : 88 چهارشنبه 13 آبان 1394 نظرات (0)

خورشید

ناسا با استفاده از ابزار‌های تصویربرداری خود همواره نمایی زیبا از دنیای خارج از کره‌ی خاکی و کهکشان‌ها را نشان می‌دهد. یکی از ابزار‌های مورد استفاده توسط آژانس فضایی ایالات متحده‌ی آمریکا، SDO یا Solar Dynamics Observatory است که برای ثبت تصاویر و ویدیوها از خورشید اختصاص یافته است. ناسا ویدیویی 4K از فعالیت خورشید را که توسط این رصدگر ثبت شده، به اشتراک گذاشته است. با زومیت همراه باشید.

SAMAN بازدید : 50 چهارشنبه 13 آبان 1394 نظرات (0)

مریخ و گذشته آن

ناسا در نظر دارد تا فردا (پنج‌شنبه) کنفرانسی برگزار کرده و کشفی جدید در مورد جو نسبتا نازک مریخ را اعلام کند. ناسا در گذشته نیز دو کنفرانس با اطلاع‌رسانی قبلی در مورد یافت سیاره‌ای زمین‌سان و کشف نشانه‌هایی از آب شور سیال در مریخ برگزار کرده است و اهمیت بالای این دو کنفرانس نشان می‌دهد که کنفرانس روز پنج‌شنبه نیز بسیار مهم خواهد بود.

AMIR بازدید : 62 چهارشنبه 13 آبان 1394 نظرات (0)

فیسبوک

فیسبوک از کارمندانش درخواست کرده که در هفته جاری آیفون‌های خود را کنار گذاشته و به مدت یک هفته از ابزاری اندرویدی استفاده کنند. هدف فیسبوک آشنا کردن کارمندانش با تجربه کاربری اپلیکیشن فیسبوک روی ابزارهای اندرویدی است که در کشورهای در حال توسعه بسیار بیشتر از آیفون نفوذ دارند.

SAMAN بازدید : 65 چهارشنبه 13 آبان 1394 نظرات (0)

ویوین مولر و طراحی سیستم مراقبتی به شکل یک جغد بامزه

به نظر می‌رسد گجت‌های امروزی با سمت و سویی سرگرم کننده، طراحی می‌شوند. Ulo، گجتی بامزه و کاربردی است که با چنین نگاهی طراحی و ارائه شده است. جغد کوچکی که در غیاب شما، مراقبت از منزل و عزیزان شما را برعهده می‌گیرد.

SAMAN بازدید : 75 چهارشنبه 13 آبان 1394 نظرات (0)

تماشا کنید: آزمایش استفاده از هدست واقعیت مجازی روی موش‎ها برای درمان آلزایمر

ساخت هدست واقعیت مجازی برای موش‎ها، راه جدیدی برای درمان بیماری‎های ذهنی به روی دانشمندان گشوده است. با زومیت همراه شوید تا نگاهی به این آزمایش جالب بیندازیم.

SAMAN بازدید : 42 چهارشنبه 13 آبان 1394 نظرات (0)

فورس تاچ روی کیبورد

اپل به تازگی فناوری فورس‌تاچ را روی اپل واچ، آیفون و ترک‌پد مک‌بوک‌های خود آورده است. حال به نظر می‌رسد این کمپانی ایده جذاب دیگری برای نحوه استفاده از این فناوری و کاربردی کردن آن دارد.

SAMAN بازدید : 75 چهارشنبه 13 آبان 1394 نظرات (0)

گوگل قابلیت Smart Reply را در کلاینت ایمیل اینباکس معرفی کرد

شماری از کاربران معتقدند که دوران استفاده از ایمیل با توجه به ظهور انواع سیستم‌های پیام رسان به پایان رسیده است، اما کمپانی گوگل با عرضه‌ی کلاینت ایمیل اینباکس که مبتنی بر سرویس جی‌میل است، نشان داده که این تصور اشتباه است. حال گوگل سرویس Smart Reply را در اینباکس معرفی کرده که می‌تواند با مطالعه‌ی متن ایمیل دریافت شده، پیشنهاداتی را برای ارسال پاسخ سریع در اختیار کاربر قرار دهد.

AMIR بازدید : 40 سه شنبه 12 آبان 1394 نظرات (0)

لوکا پارمیتانو که تا آستانه خفگی پیش رفت

 

هیجان فضانوردی تنها به پدیده‌های نادر و دیدن موارد جدید خلاصه نمی‌شود؛ بلکه اتفاقات عجیبی نیز در حین آن به وقوع می‌پیوندد که گاهی اوقات می‌تواند بسیار ترسناک نیز باشد. در ادامه با زومیت همراه باشید تا به بررسی ۵ مورد از این اتفاقات عجیب و ترسناک بپردازیم.

 

SAMAN بازدید : 43 سه شنبه 12 آبان 1394 نظرات (0)

کوچک ترین حسگر اثر انگشت دنیا

 

قرار دادن حسگر اثر انگشت در فریم دور گوشی در اکسپریا زد ۵ یکی از نوآورانه‌ترین پیشرفت‌ها در زمینه‌ی حسگرهای اثر انگشت بود. این فناوری باعث بیشتر شدن ضخامت اکسپریا زد ۵ نسبت به نسل قبل شده بود اما شرکت CrucialTek به تازگی با ساخت حسگری بسیار کوچک به سازندگاه اجازه خواهد داد تا بدون افزایش ضخامت، حسگر را در فریم اطراف گوشی قرار دهند.

SAMAN بازدید : 48 سه شنبه 12 آبان 1394 نظرات (0)

هواپیمای مفهومی اسکریمر

 

پس از بازنشستگی اجباری هواپیمای کنکورد، خلا وجود چنین پرنده‌ای در ناوگان شرکت‌های هوایی احساس می‌شود؛ چراکه این هواپیما قادر بود با سرعتی دو برابر سرعت صوت پرواز کند. حال طراحان و مهندسان بیکار ننشسته و طرح‌های مفهومی متعددی را در این راستا ارائه کرده‌اند که یکی از جدیدترین نمونه‌ها، اسکریمر با سرعت ۵ برابر کنکورد است. با زومیت همراه باشید.

SAMAN بازدید : 66 دوشنبه 11 آبان 1394 نظرات (0)

روبات کالارسان

 

این روزها کمپانی‌های نظیر آمازون و گوگل در پی استفاده از پهپاد برای ارسال کالای خریداری شده از فروشگاه اینترنتی خود هستند. حال آنکه دو تن از بنیانگذاران سرویس پیام رسان اسکایپ، روش دیگری را برای اینکار در نظر گرفته‌اند و آن چیزی نیست جز استفاده از روبات‌هایی که در پیاده‌رو به حمل و نقل می‌پردازند. با زومیت همراه باشید.

SAMAN بازدید : 48 دوشنبه 11 آبان 1394 نظرات (0)

ویکی پدیا

 

ویکی پدیا در راستای شعار افزایش اطلاعات و دانش عموم مردم بار دیگر توانسته رکورد جدیدی از خود به جا بگذارد. شرکت ویکی‌ مدیا، امروز اعلام کرد که تعداد مقالات انگلیسی زبان این وبسایت به بیش از ۵ میلیون عدد رسیده است.

AMIR بازدید : 59 دوشنبه 11 آبان 1394 نظرات (0)

کشف ابر ماده ای جدید

 

 

ممکن است به زودی با کشف جدید صورت گرفته، شاهد از بین رفتن مشکل داغ شدن لپ‌تاپ‌ها، گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها باشیم. الکترون‌ها اطلاعات را درون یک مدار با خود حمل کرده و بخشی از انرژی خود را به عنوان گرما از دست می‌دهند. اما ممکن است با جایگزین کردن فوتون‌ها این مشکل حل شده و هدر رفت انرژی نیز نداشته باشیم.

 

AMIR بازدید : 66 دوشنبه 11 آبان 1394 نظرات (0)

 

mi band

 

در دنیای پر از هیاهو و مدرن امروزی، کمتر کسی برای وضعیت جسمانی خود اهمیت قائل می‌شود. اما دستبندهای سلامتی بهانه‌ای هستند تا به صورت روزانه، فارغ از هر زمان و مکانی، به سلامت فردی و جسمی خویش توجه داشته باشیم.

 

AMIR بازدید : 41 دوشنبه 11 آبان 1394 نظرات (0)

میز کار Altwork Station

 

از آنجا که تحقیقات نشان می‌دهند نشستن به مدت طولانی پشت میزکار برای سلامتی افراد مضر است، میزهای کار پیشرفته کم‌کم در ادارات پیشرو در زمینه‌ی فناوری جای خود را پیدا می‌کنند. اگر پول کافی برای خرید این گونه میزها دارید شاید خوب باشد تا نگاهی به میز کار Altwork Station بیاندازید.

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 85
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 55
  • بازدید ماه : 55
  • بازدید سال : 1,351
  • بازدید کلی : 13,240