loading...
زومیت
AMIR بازدید : 79 پنجشنبه 14 آبان 1394 نظرات (2)

ActiveState Komodo IDE یک محیط برنامه نویسی حرفه ای برای زبان های برنامه نویسی همچون پایتون، پی اچ پی، روبی، جاوا اسکریپت، پرل،وب، ویندوز، مک، لینوکس، سولاریس می باشد. این نرم افزار محیط برنامه نویسی کامل و سریعی است و شما می توانید به راحتی به آن اعتماد کنید. به کمک این نرم افزار می توانید به ویرایش، اشکال زدایی و تست برنامه های خود بپردازید. شما می توانید امور مربوط به توسعه ی نرم افزار را به کمک امکانات این محصول با سرعت هرچه بیشتر انجام دهید. در آخرین نسخه ی این نرم افزار Database Explorer ،Publishing، طراحی مجدد فضاها، مدیریت پروژه و ... اضافه شده و این امر سبب سرعت بخشیدن به کارها می گردد. جدیدترین نسخه ی این نرم افزار برای شما امکان کار سنکرون با سرور از راه دور را فراهم می کند. امکانات به روز شده ای چون Section List، Go to Difinition و Hyperlink به کاربر در فهم هر چه سریع تر کد های برنامه نویسی کمک می کند. از طریق Database Explorer به سرعت می توانید به پایگاه داده ی وب سایت خودتان دسترسی پیدا کرده و همچنین می توانید دیتا بیس مورد نظر را به آسانی مدیریت کنید. به کمک این محصول و از طریق دیباگرهای Remote و Local با سرعت و به راحتی می توان به رفع باگ های اساسی پرداخت. با فراخوانی Rx Toolkit دستیابی به توابع منطقی بسیار آسان می گردد. تمامی این امکانات در دل ویرایشگر این محصول نهفته است.

زمانی که شما برای مدیریت فایل هایتان از این نرم افزار استفاده می کنید دیگر نیازی به استفاده از نرم افزار دیگری ندارید زیرا این محصول تمامی امکاناتی چون فایل های پروژه ای، کنترل کدهای اصلی، Mirror و Publishing را با هم و یک جا گردآوری نموده است.

 

AMIR بازدید : 77 چهارشنبه 13 آبان 1394 نظرات (0)

 

Fast Reboot

Reboot

Fast Reboot اپلیکیشنی برای گوشی‌های اندروید است که به نوعی عملیات ریبوت شدن گوشی را بدون خاموش کردن آن شبیه سازی می کند و باعث روان تر شدن رابط کاربری گوشی خواهد شد. با زوم‌اپ همراه باشید.

 

AMIR بازدید : 60 چهارشنبه 13 آبان 1394 نظرات (0)

Snap to Pin

شرکت مایکروسافت نرم‌افزار اندرویدی جدیدی به نام Snap to Pin را منتشر کرده است. این نرم‌افزار شبیه به نرم‌افزار Pocket بوده و به کاربران اجازه می‌دهد مطالب مورد نظر خود را برای مطالعه در آینده ذخیره کنند. با این تفاوت که مطلب مورد نظر می‌تواند به صورت شسته رُفته، از داخل هر نرم‌افزاری نسخه‌برداری شده و ذخیره شود!

AMIR بازدید : 68 چهارشنبه 13 آبان 1394 نظرات (0)

Marshmallow Launcher

The Marshmallow Launcher اپلیکیشنی برای گوشی‌های اندروید است که به کمک آن می‌توانید لانچر اندروید 6 را به نسخه‌ی فعلی اندروید خود آورده و تجربه‌ی کار با این لانچر به دست آورید. با زوم‌اپ همراه باشید.

AMIR بازدید : 61 چهارشنبه 13 آبان 1394 نظرات (0)

آلومینیوم شفاف

دانشمندان هر روز مرزهای جدیدی از دانش را درنوردیده و به رویا‌های انسان رنگ واقعیت می‌بخشند. براساس آخرین اطلاعات منتشر شده دانشمندان در آزمایشگاه تحقیقاتی نیروی دریایی آمریکا موفق شده‌اند تا آلومینیوم شفاف تولید کنند.

AMIR بازدید : 64 چهارشنبه 13 آبان 1394 نظرات (0)

ویوو ایکس 6

در حالی که انتظار می‌رود ویوو امروز گوشی جدید خود با نام Xplay 5S را معرفی کند، این شرکت از فرصت استفاده کرده و پوستری تبلیغاتی از از فبلت ایکس ۶ خود منتشر کرده که نشان از معرفی زود هنگام این گوشی بسیار قدرتمند دارد. از طرفی شایعات خبر از حافظه مجزای یک گیگابایتی برای پردازنده گرافیکی این فبلت می‌دهند.

AMIR بازدید : 38 چهارشنبه 13 آبان 1394 نظرات (0)

عکاسی در زمان آتش بازی

احتمالاً برای شما هم پیش آمده که در هنگام آتش بازی در جشن‌های عمومی یا چهارشنبه سوری تصمیم گرفته‌اید که عکس‌های یادگاری بیاندازید، ولی وقتی بعداً به عکس‌ها نگاه کردید با عکس‌های مبهم و تار مواجه شده‌اید. در ادامه راه‌هایی برای داشتن عکس‌های با کیفیت‌تر را در این گونه مواقع با هم مرور می‌کنیم.

AMIR بازدید : 48 چهارشنبه 13 آبان 1394 نظرات (0)

اکسپریا زد 3 پلاس

فوکوس خودکار قابلیتی بسیار کاربردی است که این روزها در اغلب دوربین‌ها اعم از کامپکت یا دوربین گوشی‌های هوشمند وجود دارد و به برکت وجود این قابلیت ثبت تصاویر بسیار سهل و لذت بخش شده است. فوکوس خودکار چیست و ساز و کار این فناوری چگونه است؟ با زومیت همراه باشید تا نگاهی به این فناوری داشته باشیم.

AMIR بازدید : 62 چهارشنبه 13 آبان 1394 نظرات (0)

کالیبره نمودن تلویزیون

کالیبره یا تنظیم کردن هر وسیله‌ای برای افزایش دقت آن امری ضروری است. اگر وسیله‌‌ی مورد نظر تلویزیون یا مانیتور باشد، تنظیم کردن کاری مشکل و گیج کننده می‌شود. اغلب افراد اطلاعات درستی در مورد نحوه‌‌ی تنظیم روشنایی، کنتراست، شدت رنگ، رنگ و تیزی تصویر ندارند و به همین علت ویدیوها، تصاویر و بازی‌ها را با کیفیت اصلی خود مشاهده نمی‌کنند. جنبه‌ی دیگر مسأله این است که فروشندگان شدت رنگ و روشنایی تلویزیون‌ها را طوری تنظیم می‌کنند که شخص تصور کند کیفیت آنها فوق‌العاده است در حالیکه برخی مدل‌ها تنظیمات پیش‌فرض واقعی‌تری دارند وبه نظر می‌رسد که کیفیتشان پایین‌تر است. در این مقاله می‌خواهیم با نحوه‌ی کالیبره کردن و مفهوم تنظیمات اصلی نمایشگر آشنا شویم.

AMIR بازدید : 65 چهارشنبه 13 آبان 1394 نظرات (1)

چطور از آسیب‌پذیری چشم‌ها در حین تماشای تلویزیون جلوگیری کنیم؟

شاید شما هم جزو آن دسته از کاربران باشید که چند ماهی است تلویزیون بزرگ و مناسب LED خریداری کرده و علی‌رغم پرداخت هزینه‌ی بالا و علاقه زیاد به تماشای تلویزیون، احساس درد و خستگی زیادی در چشمانشان می‌کنند؛ ما در این مقاله به عوامل مرتبط با این موضوع می‌پردازیم و به دنبال راه چاره‌ای آن هستیم. بیایید با هم این مشکل و راه حل آن را بررسی کنیم.

AMIR بازدید : 50 چهارشنبه 13 آبان 1394 نظرات (0)

آیا Refresh Rate مانیتور واقعا مهم است؟

همه‌ی ما کم و بیش با جذابیت‌های دنیای محصولات کامپیوتری آشنا هستیم و می‌دانیم مشتریان عادی بیشتر به چه مشخصاتی توجه می‌کنند. حال اینکه ممکن است این مشخصه‌ها مهم یا کم‌اهمیت باشند. در مورد مانیتورها هم برخی مشخصات بیشتر مورد توجه افراد عادی هستند و از آن جمله نرخ نوسازی یا رفرش ریت است. در ادامه‌ی مطلب می‌خواهیم این کمیت را بررسی کرده و ببینیم خرید مانیتور ۱۴۴ یا ۱۲۰ هرتزی به جای مانیتورهای معمولی ۶۰ هرتزی تصمیم درستی است یا خیر. با ما باشید.

AMIR بازدید : 66 چهارشنبه 13 آبان 1394 نظرات (0)

بهترین مرورگر ۲۰۱۵

در این مقاله به بررسی عمیق پنج مرورگر مدرن می‌پردازیم و آن‌ها را در تمامی آزمایشات مختلف شرکت می‌دهیم. اگر به دنبال مرورگری سریع و قابل اعتماد هستید، ما دو گزینه برای شما داریم که احتمالا خوشتان خواهد آمد. با زومیت همراه باشید.

AMIR بازدید : 44 چهارشنبه 13 آبان 1394 نظرات (0)

اینترنت اشیاء

مفهوم اینترنت اشیاء (Internet of Things-IoT)، به نظر شبیه داستان‌هایی علمی تخیلی است که در آن یخچال‌ها حرف می‌زنند و خودروها به طور خودکار استارت می‌خورند. اما ارتباط با بستر اینترنت در وسایلی که دائم به یکدیگر متصل هستند، بسیار بیشتر از یک خانه یا خودرو هوشمند بر زندگی ما اثر خواهد گذاشت. برای کارگران، اینترنت اشیاء روش اشتغال آن‌ها را با حفظ وقت و منابع و ایجاد فرصت‌های تازه در رشد صنایع و اختراعات تغییر خواهد داد. در ادامه با زومیت همراه باشید تا بیشتر درباره تاثیرات اینترنت اشیاء بر شیوه کار انسان‌ها صحبت کنیم.

AMIR بازدید : 44 چهارشنبه 13 آبان 1394 نظرات (0)
اینفوگرافیک: دانش اینستاگرام

اینستاگرام یکی از شبکه‌های اجتماعی جذاب و متفاوت محسوب می‌شود که در میان جوانان از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است. در اینفوگرافیک این هفته با نتایج یک تحقیق درباره تصاویر منتشر شده در اینستاگرام بیشتر آشنا خواهیم شد. با زومیت همراه باشید.

AMIR بازدید : 51 چهارشنبه 13 آبان 1394 نظرات (0)

وفاداری به برند

وفاداری به برند، عبارتی است که ظاهرا بار معنایی مثبتی به همراه دارد، اما با کنار زدن پرده‌ها می‌توان رویکردهای مخرب و منفی چنین طرز فکری را مشاهده کرد. طرفداری از یک برند و محصولاتش رفته رفته چشم فرد مورد نظر را به روی واقعیت بسته و در فرهنگ عامیانه‌ی گیک‌ها وی را به یک زامبی تبدیل می‌کند. با زومیت باشید تا نگاهی به این پدیده و چگونگی سواستفاده‌ی کمپانی‌‌ها از این باور اشتباه داشته باشیم.

AMIR بازدید : 39 چهارشنبه 13 آبان 1394 نظرات (0)

۱۵ شغل کم درآمد در آمریکا

شاید پیدا کردن شغلی با حقوق و مزایای مناسب، این روزها کار بسیار سختی باشد، آمریکا نیز از این امر مستثنا نیست، با زومیت همراه باشید تا با ۱۵ شغل کم درآمد در این کشورآشنا شویم.

AMIR بازدید : 52 چهارشنبه 13 آبان 1394 نظرات (0)

روت

شمار دستگاه‌های اندرویدی روز به روز در حال افزایش است و بسیاری از کاربران نیاز به اطلاعات پایه در مورد اندورید دارند. در این بخش می‌خواهیم کاربران را با ROOT کردن و پرسش‌های معمول در این خصوص و البته پاسخ‌ها آشنا کنیم.

AMIR بازدید : 84 چهارشنبه 13 آبان 1394 نظرات (0)

Root Your Device

امروز در زومیت به معرفی و آموزش سه روش مفید روت کردن گوشی‌های اندروید می‌پردازیم. نرم‌افزارهای آموزش داده شده در این پست TowelRoot، iRoot و Framaroot نام دارند که در کنار هم قادر به روت کردن 95درصد گوشی‌های اندروید خواهند بود. با زومیت همراه باشید.

AMIR بازدید : 65 چهارشنبه 13 آبان 1394 نظرات (0)

App Quarantine

استفاده از سخت افزارهای متوسط یا حتی ضعیف در گوشی‌های موبایل باعث کندی و گاهی ناتوانایی در اجرای چند اپلیکیشن سنگین به طور همزمان شده است. در این پست روشی را آموزش خواهیم داد که به کمک آن می‌توانید عملکرد گوشی را سریع‌تر و اجرای اپلیکیشن‌های سنگین را به طور راحت‌تری ممکن کنید. با زومیت همراه باشید.

AMIR بازدید : 64 چهارشنبه 13 آبان 1394 نظرات (0)

سرفیس بوک

سرفیس بوک

اگر شما هم جزو آن دسته از علاقمندان مایکروسافت هستید که از معرفی لپ‌تاپ زیبای سرفیس بوک هیجان زده شده‌اید، حتما قیمت بالای این لپ‌تاپ هم شما را متعجب کرده است. به تازگی مایکروسافت نسخه گران قیمت‌تری از این لپ‌تاپ را برای پیش فروش در سایت خود قرار داده است. حالا سرفیس بوک ۳۱۹۹ دلاری روی ویترین مایکروسافت منتظر خریداران است.

 

 

 

AMIR بازدید : 53 چهارشنبه 13 آبان 1394 نظرات (0)

 

تست درگ ابرخودروهای لافراری، پی‌وان و ۹۱۸

کارشناسان خودرویی نقاط مختلف جهان همچنان مشغول بررسی‌های مختلف بر روی ابرخودروهای فراری لافراری، مک‌لارن P1 و پورشه ۹۱۸ هستند. این بار نوبت به ثبت رکورد درگ ۴۰۰ متر رسیده است. برای تماشای تست این خودروها با زومیت همراه باشید.

AMIR بازدید : 42 چهارشنبه 13 آبان 1394 نظرات (0)

آیپد

اپل به تازگی گزارش مالی سه ماهه ی چهارم سال ۲۰۱۵ خودش را منتشر کرده است. این شرکت توانسته تا این لحظه بالغ بر ۱۱ میلیارد دلار سودآوری داشته باشد. گزارشات منتشر شده نشان از افت فروش آیپد در این دوره داشته است. البته گزارش فروش آیپدها مربوط به دو نسخه‌ی آیپد مینی ۲ و آیپد مینی ۴ می‌باشند.

AMIR بازدید : 298 چهارشنبه 13 آبان 1394 نظرات (0)

MotoBot

پیش از این شایعاتی مبنی بر رونمایی از MotoBot، طرح مفهومی روبات موتورسوار یاماها در نمایشگاه توکیو موتورشوی امسال به گوش می‌رسید. طی چند روز گذشته یاماها با انتشار ویدئویی وجود این ربات را تایید کرد.

AMIR بازدید : 62 چهارشنبه 13 آبان 1394 نظرات (0)

 

ادوارد اسنودن

 

ادوارد اسنودن در مصاحبه خود با شبکه بیِ‌بی‌سی از برخی فعالیت‌های سیستم‌های اطلاعاتی دو کشور آمریکا و انگلستان برای تحت کنترل گرفتن گوشی‌های شهروندان پرده برداشت. با ما در زومیت همراه باشید.
AMIR بازدید : 75 چهارشنبه 13 آبان 1394 نظرات (0)

Signal

اپلیکیشن Signal که توسط ادوارد اسنودن مورد استفاده قرار می گیرد، برای اندروید نیز ارائه شده و کاربران پلتفرم گوگل نیز می‌توانند از این اپ و قابلیت‌های بالای امنیتی آن برای چت کردن و تماس صوتی استفاده کنند.

 

AMIR بازدید : 57 چهارشنبه 13 آبان 1394 نظرات (0)

 

Memento Database

 

Memento Database اپلیکیشنی جالب برای گوشی‌های اندروید است که به کمک آن می‌توانید دیتابیسی کامل از اطلاعات دلخواهتان را به وجود بیاورید. با زوم‌اپ همراه باشید.

 

AMIR بازدید : 62 چهارشنبه 13 آبان 1394 نظرات (0)

فیسبوک

فیسبوک از کارمندانش درخواست کرده که در هفته جاری آیفون‌های خود را کنار گذاشته و به مدت یک هفته از ابزاری اندرویدی استفاده کنند. هدف فیسبوک آشنا کردن کارمندانش با تجربه کاربری اپلیکیشن فیسبوک روی ابزارهای اندرویدی است که در کشورهای در حال توسعه بسیار بیشتر از آیفون نفوذ دارند.

AMIR بازدید : 48 چهارشنبه 13 آبان 1394 نظرات (0)

 

عکاسی از آب

عکاسی، قلمرویی است گسترده که هیچ حد و مرزی را برنمی‌تابد. یک عکاس، چه تازه کار باشد و چه حرفه‌ای، چه خودآموخته باشد و چه دارای تحصیلات آکادمیک، بالاخره موضوع مورد علاقه‌ی خود را خواهد یافت. این بار به سراغ آثار عکاسی می‌رویم که آب را دست مایه کار خود قرار داده است.

AMIR بازدید : 53 چهارشنبه 13 آبان 1394 نظرات (0)

 

آیفون 6 اس

تحلیل‌گر معتبر موسسه KGI، مینگ چی کو، در یادداشت جدید خود پیش‌بینی‌های در مورد اپل و آيفون‌های این شرکت در سال ۲۰۱۶ کرده است. او در این یادداشت گفته که اپل همچنان در حال کار بر روی آیفون ۴ اینچی بوده و آيفون ۷ پلاس را به ۳ گیگابایت رم مجهز خواهد کرد.

AMIR بازدید : 40 سه شنبه 12 آبان 1394 نظرات (0)

لوکا پارمیتانو که تا آستانه خفگی پیش رفت

 

هیجان فضانوردی تنها به پدیده‌های نادر و دیدن موارد جدید خلاصه نمی‌شود؛ بلکه اتفاقات عجیبی نیز در حین آن به وقوع می‌پیوندد که گاهی اوقات می‌تواند بسیار ترسناک نیز باشد. در ادامه با زومیت همراه باشید تا به بررسی ۵ مورد از این اتفاقات عجیب و ترسناک بپردازیم.

 

AMIR بازدید : 41 سه شنبه 12 آبان 1394 نظرات (0)

Gymkhana 7

 

علاقه‌مندان به خودرو و به خصوص رالی، حتما با کِن بلاک آشنایی دارند؛ راننده ۴۷ ساله‌ی حرفه‌ای رالی که اکنون با همکاری اسپانسر‌های خود اقدام به تولید کلیپ‌های فوق‌العاده جذاب از حرکات نمایشی با خودرو می‌کند. برای تماشای آخرین کلیپ تولید شده با نام جیمکانا ۷ با زومیت همراه باشید.

AMIR بازدید : 61 سه شنبه 12 آبان 1394 نظرات (0)

 

Metro Map

 

Metro Map اپلیکیشنی برای گوشی‌های ویندوزفون است که به کمک آن به نقشه‌ی دقیق و به روز متروی تهران، و همچنین دیگر شهر‌های مهم دنیا دسترسی خواهید داشت. با زوم‌اپ همراه باشید.

 

AMIR بازدید : 38 سه شنبه 12 آبان 1394 نظرات (0)

Painter Mobile

Painter Mobile اپلیکیشنی رسمی از سوی Corel برای گوشی‌های موبایل است که مجموعه‌ای از ابزارهای بسیار حرفه‌ای را در زمینه‌ی نقاشی دیجیتال در اختیار کاربران قرار می‌دهد. با زوم‌اپ همراه باشید.

 

AMIR بازدید : 51 سه شنبه 12 آبان 1394 نظرات (0)

نگاهی به دنیای فانتزی به رنگ صورتی

یکی از مؤلفه‌های مهم در جذاب بودن یک منظره یا چشم انداز، درخشش رنگ‌های شادابی است که قلب بیننده را در سینه به تپش بیندازند. بی اغراق باید اعتراف نمود که رنگ‌ها، بخشی جدایی ناپذیر از زیبایی‌های دنیای پیرامون ما هستند که حتی تصور فقدان‌شان، بسیار سخت و دردناک است. اما ببینیم اگر دنیای اطراف‌مان در سیطره‌ی رنگی خاص باشد، مناظر به چه شکلی درخواهند آمد؟

AMIR بازدید : 49 سه شنبه 12 آبان 1394 نظرات (0)

بازی Candy Crush

 

بازی Candy Crush

 

شرکت اکتیویژن به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و پرسودترین ناشران بازی‌های ویدیویی که وظیفه انتشار بازی‌هایی مانند Call of Duty و Destiny را بر عهده داشته، قصد دارد استودیو سازنده بازی موبایلی محبوب Candy Crush را با قیمت ۵.۹ میلیارد دلار خریداری کند. 

 

AMIR بازدید : 69 سه شنبه 12 آبان 1394 نظرات (0)

اضافه شدن لایک به توییتر

اگر از کاربران شبکه‌ی اجتماعی توییتر باشید، تغییر دیگری را که این شبکه‌ی اجتماعی از ساعاتی پیش اعمال کرده، مشاهده کرده‌اید. اضافه شدن یک قلب در زیر هر توییت، قابلیتی است که کاربردی مشابه لایک در فیس بوک دارد. با زومیت همراه باشید.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 85
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 41
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 48
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 77
  • بازدید ماه : 77
  • بازدید سال : 1,373
  • بازدید کلی : 13,262